BLOG | Bedre Indtjening
416
blog,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

BLOG

Hvordan får man som mindre eller mellemstor virksomhed forløst potentiale af forretningsdata? Den øgede digitalisering har øget de tilgængelige data i selv mindre virksomheder. Det giver en lang række muligheder for at tage bedre beslutninger. Vejen til en succesfuld virksomhed...

Virksomheder bliver mødt et vækstpres indefra og udefra. Verden kræver bæredygtighed. Vi anbefaler bedre indtjening fremfor højere omsætning...

Kan det lade sig gøre at kombinere forretningsudvikling og socialt ansvar? Sustainable Development Goals (SDG) I 2015 vedtog FN de 17 verdensmål (SDG) med henblik på at udrydde fattigdom, beskytte planeten og skabe velstand for alle. Årsagen til, at vi i...

Bedre Indtjenings ”why” De fleste som har stiftet bekendtskab med forretningsudvikling har talt om en virksomheds ”why”. Hvad er det virksomhedens eksistensberettigelse? Hos #bedreindtjening har vi taget vores egen medicin: "Vores kunder får bedre indtjening og bidrager til en bedre verden....

Bedre Indtjening fortsætter temaet om den robuste virksomhed eller mere præcist modsætningen: en skrøbelig virksomhed. Skrøbelige virksomheder som har større sandsynlighed for at gå konkurs i en kommende krise. Og undgås konkursen, får de ikke realiseret potentialet i indtjening.  Identificer...

Hvordan kan virksomheden opretholde et beredskab i forhold til at reagere på en afmatning og dermed blive mere robust? Beredskab I det daglige arbejde med robustheden er det vigtigt, at virksomhedens ledelse styrker sin evne til følgende tre discipliner, der er en del af...

Hvilke egenskaber kendetegner en virksomhed, der er robust og rustet til at imødegå den kommende afmatning? Signaler på en forestående afmatning Gennem de sidste tre-fire måneder har jeg sagt til alle i mit netværk, at ”krisen kommer”. Det er jo aldrig noget...

Virksomhedsledere har travlt i disse dage. Det har de altid haft, men når der er god vækst i markedet og hjulene snurrer hurtigt rundt, vil det ofte være dagligdagens opgaver, der vinder opmærksomheden på bekostning af en højere grad af...

Højkonjunktur er lig mangel på arbejdskraft – der er masser at lave i flere brancher, hvilket afspejles i jobmarkedet. Med lille udbud og stor efterspørgsel, stiger prisen. Som alle andre elementer i en forretning bør man overveje om det er...